משכירים ציוד לאירועים ומחפשים עוד לקוחות? כדאי שתנסו שיווק באינסטגרם

מי שעוסק בתחום האירועים מכיר את החשיבות הרבה של יצירת מוניטין טוב ושם טוב בקרב קהל הלקוחות שלכם. זהו תחום אשר נסמך הרבה על המלצות ושיווק מפה לאוזן. יחד עם זאת, לא סביר שבתור משכירי ציוד לאירועים אנחנו נסמוך רק על המלצות כאלו ואחרות ולא נהיה יותר אקטיביים בתהליך השיווק. הבעיה הגדולה היא הבחירה באפיק השיווק אשר יניב לנו את מירב התוצאות ביחס להשקעה בו. במאמר הזה אנחנו רוצים להציע לכם אפיק כשה. זוהי רשת חברתית אשר מתאימה במיוחד למי שעוסק באירועים ומיד תבינו מדוע.

פיתוח חשבון עסקי באינסטגרם – השקעה בנכס

בואו נסביר את הכותרת המעט יומרנית הזו: ממש כשם שנכס רגיל, נניח דירה, מייצר לנו הכנסה פסיבית בכל חודש, כך גם נכס דיגיטלי יכול לעשות את אותו הדבר. ההשקעה בחשבון אינסטגרם יכולה להביא למצב שאותו חשבון יביא בכל שבוע לכמה פניות של לקוחות מתעניינים. הלידים הללו שווים לנו כסף ומכאן שחשבון אשר מייצר כמה לידים בשבוע באופן קבוע, הוא נכס לכל דבר. מי שרוצה להיכנס לצורת השיווק הזו באופן שיטתי צריך להתחיל לקדם את החשבון שלו כבר מהרגע הראשון. קניית עוקבים באינסטגרם היא אופציה שיווקית מצוינת להגיע לחשבון עסקי פעיל תוך זמן קצר של פעילות חשבון עם עוקבים רבים מושך אליו עוד ועוד עוקבים באופן טבעי, אורגני. אלו מייצרים עוד חשיפה וכך נוצר תהליך של חשיפה הולכת ועולה. אלו הם העקרונות הכי בסיסיים של שיווק ברשתות חברתיות. עכשיו בואו נבין את המשמעות המיוחדת שיש לאינסטגרם בהקשר שלכם כמפיקי אירועים.

משכירים ציוד לאירועים ומחפשים עוד לקוחות? כדאי שתנסו שיווק באינסטגרם

מדוע לבחור באינסטגרם?

העסק שלכם עוסק בהפקה של רגעים שמחים, הוא מעניק לאנשים את היכולת לחגוג, להיות שמחים ולהיפגש עם הקרובים להם וליצור איתם רגעים בלתי נשכחים. באירועים הללו אנשים לבושים יפה, הם נינוחים, חייכנים ושמחים. יש לכם כאן את כל הפרמטרים ליצירת תוכן ויזואלי שיכול למכור את העסק שלכם. קידום העסק שלכם כמשכירי ציוד לא צריך לכלול רק תמונות של רמקולים כאלו או אחרים אלא את מה שאותם רמקולים או כל ציוד אחר עושים במסגרת תכנון האירוע או האירוע עצמו: כיף, שמחה וכו'. את המסרים הללו ניתן להעביר בצורה מושלמת באינסטגרם. הרשת הזו מבוססת על תכנים ויזואליים. היא התחילה את דרכה מרשת של תמונות בלבד אותן ניתן היה לפרסם עם פילטרים שונים. כיום, לאחר שנים, זוהי פלטפורמה לשיווק ויזואלי אשר מאפשרת לכם לקחת חומרי גלם של סרטונים או תמונות ולהפיץ אותם בפורמטים שונים: תמונות, גלריות, סרטונים קצרים (REELS), סרטונים ארוכים וכו'.

שיווק נכון באינסטגרם

מעבר לקניה של עוקבים בה נגענו, יש עוד כמה עקרונות שחשוב להכיר בשיווק באינסטגרם.

תוכן איכותי

נסו להעלות תוכן שיש בו משהו בעל ערך לצופה בו. נסו לבחור תמונות טובות מזוויות מפתיעות או מצחיקות אפילו. היו קריאטיביים ושפרו את התכנים כל הזמן.

תוכן תדיר

פרסמו בתדירות קבועה. זה יביא לכם עוקבים קבועים אשר יגיבו לכם ויהיו קהל המעריצים הקבוע של העמוד.

צרו שיתופי פעולה

אלו יכולים להיות פתח בשביל להביא קהלים חדשים לחשבון שלכם. שיתופי פעולה כאלו צריכים להיעשות כמובן לא עם מתחרים ישירים, אלא עם בעלי מקצוע אשר קשורים לתחום שלכם – למשל להקות לאירועים או גני אירועים או אפילו רבנים מחתנים. גם כאן אפשר להיות יצירתיים והשמיים הם הגבול.

לבסוף, חשוב להתעדכן בנעשה בתחום על ידי כך שאתם בעצמכם תעקבו אחרי חשבונות והאשתגים הקשורים להשכרת אירועים או אירועים בכלל.

גלילה לראש העמוד